Det innebär att vi, vid vackert väder, kommer att ha fem personer som kan hjälpa oss att skrapa, lacka och tjära masterna. Man kommer att sitta i en båtsmansstol och fira ner sig själv längst med en av masterna med start ca 15 meter upp. Vi har inget krav på att du måste ha seglat med oss tidigare, men det här är ingenting för höjdrädda!
Vi erbjuder arbetskläder och lunch men du måste själv ha med dig varma kläder att ha under arbetskläderna (vid behov) och oömma skor.
Då detta jobb enbart kan göras vid vackert väder, betyder det att jobbet blir inställt om det regnar. Därav ser vi gärna att du som kommer hit har boende i närheten och inte blir besviken om en dag skulle bli inställd.
Anmälan görs via PAAM här.